Miruna Codeanu

Facem frumosi

In Uncategorized on July 25, 2012 at 5:51 am

Am crescut intr-o vreme in care inca mai exista “7 ani de acasa”. Am crescut cu magia “te rog” si “multumesc”. Primeam sprancene ridicate daca nu-mi salutam vecinii. Da, mai tarziu am invatat si eu sa ridic o spranceana. Am intrat prima, am mers pe partea de interior a trotuarului intr-o vreme in care nu ne scarpinam in public, nu ne zdrobeam bube in public si nu faceam bilute de muci. Nu demult.

Ieri am decretat mi s-a terminat toleranta. Nu, nu mai tolerez prostia si lipsa de bun simt.  Ieri am ajuns la saturatia uratului. Sa nu va asteptati sa tac cand mancati un i, puneti cratime in minus sau in plus. Degeaba traiesc eu in bula mea, in casa mea shabby cu flori, ies la terase frumoase cu prietenii mei simpatici daca… M-am hotarat asa: facem sa fie frumos. Nu, n-o conving pe toata lumea sa aiba flori in casa, desi, as vrea sa le explic ca toate culorile curcubeului pe o fatada nu e frumos. Nu, asta mai incolo. Pentru moment sa facem oamenii sa fie frumosi. Unii or fi uitat de vremurile alea in care nesimtirea nu era la rang de valoarea. Le aducem aminte de “te rog”, “multumesc”, de oferit un scaun, de zambet si oi mai vedea eu de ce, da? Hai, va rog.

Eu o sa pun o fotografie pe zi, aici pe blog, despre un ceva care face oamenii sa fie frumosi. M-ar bucura sa o distribuiti pe Twitter cu tagul: #facemfrumosi, un share pe Facebook, un like la pagina de Facebook sa ajunga la multi ochi si minti si mintea sa-i opreasca cand se indreapta spre un scaun, se pregatesc de o flegma, etc. Ah, si mai am o rugaminte: va rog eu frumos si mult: nu le mai spuneti tarani nesimtitilor. Credeti-ma, bunul simt autentic taranesc exista. Credeti-ma, taranul isi saluta toti vecinii, se imbraca frumos duminica, nu flegmeaza pe strada si tine sa aiba haine curate.

Incepem:  

Leave a Reply

