Miruna Codeanu

Odiseea impozitelor

In ca'n viata, espresso on March 7, 2012 at 10:18 am

Nu ma asteptam la un nou episod din odiseea impozitelor. Directia Impozitelor si Taxe Locale sector 3 mi-a lasat o singura modalitate de plata: casieria proprie.  Am delegat pe cineva sa-mi plateasca impozitele. Il vom numi in continuare “Delegatul”. Ma bucuram eu ca voi scapa, in episodul 3 de impozite. Eh, nu. In capul meu de om care traieste in 2012 era ca orice e de plata se face cu bani si atat. Eee, stati copii ca nu e asa: daca se duce un anonim si face o donatie statului, ce facem atunci?

Delegatul vede o coada imensa. Ma suna ca e coada imensa. In capul meu: ce bine ca nu m-am dus eu ca imi aveam pulsu’ 200 acum. Delegatul ma suna peste 5 minute. “Nu mai stau”. Eu:”aaa…?” Delegatul: “Nu pot sa platesc impozitul”. Eu: “aaa…?” Delegatul: Imi trebuie copie dupa cartea ta de identitate. Eu, cu pulsul 250: Adica iti trebuie copie dupa cartea mea de identitate, ca sa dai bani statului? Delegatul: da.

Recapitulam: am niste bani, de pe un apartamen, o masina si un loc de parcare de dat statului. N-or fi prea multi dar eu vreau sa-i dau, ca eu sunt om bun. Ma chinui cam de 3  zile sa-i dau. Tu, stat roman, care ai nevoie de bani, tu stat roman care te plangi de colectarea taxelor si imozitelor. Presupun ca nu. In timpul pe care l-am petrece la cozi, am putea produce bani din care sa-ti dam tie 70%, nu vrei? Presupun ca nu. Intre timp am mai facut o sesizare. Poate n-au oamenii feedback si nu stiu.

 

  1. Seria asta de articole m-a convins ca nu s-a schimbat nimic de cand am fost ultima oara “la ghiseu”. Eu personal o sa ma arunc in valtoare dupa 1 Mai. Se potolesc si pensionarii pana atunci.

Leave a Reply

