Miruna Codeanu

Inutila plata online a impozitelor

In Uncategorized on March 5, 2012 at 7:15 am

Cu maxim de avant ma gandeam eu sa platesc niste taxe si impozite. Am tot auzit promovata noua modalitate de plata pentru taxe si impozite: plata online. Ma bucur de parca as primi bani. Orice numai sa nu am contact cu ghiseul. Ghiseul imi provoaca instant mancarimi, raie si scabie.
Am tot verificat cutia postala sperand sa gasesc plicul cu datele autentificare. Nu le-am primit. De obicei, prin februarie ajungea. Raman cu niste oarecare speranta ca zic “doar nu s-or gandi ca imi plateste altcineva impozitu’, nu?”. Ma asez cu niste oarecarea speranta la birou, intru pe ghiseul.ro. Nu e coada, nu e tanti de la ghiseu, e bine deocamdata. Apas pe “plata fara parola”, scriu Bucuresti, scriu sector 3. Ghiseul.ro zice asa despre sectorul 3: “Institutia a blocat momentan platile fara autentificare.” O fi blocat, zic eu ca totusi, poate imi platea altcineva impozitu’. Poate anu’ asta in loc de flori de ziua de mea primeam impozite platite.
Cum mie niciun “nu” nu-mi ajunge si eu vreau o explicatie, intru pe DITL3, adica Directia Impozite si Taxe Locale sector 3. Sa-mi explice si mie cineva “Da’ de ce nu?”. Uite de ce nu: “”Pentru a putea accesa situatia taxelor si impozitelor dvs. online , veti fi nevoit/a sa va deplasati la unul din sediile DITL3”-asa zice pe siteul http://www.ditil.ro. Sa explicam: face sistem online http://www.ghiseul.ro pentru plata taxelor si impozitelor online, da? Nu vreau sa stiu cat a costat. Pentru a beneficia de sistemul online de plata eu trebuie sa ma duc acolo unde plateam impozitele, unde ma apuca puricii si paduchii, sa cer parola si username. De acolo ma intorc acasa cu username si parola, imi iau cardul si platesc, apoteotic, online cu cardul.

Desigur, nu m-am putut abtine si am scris o frumoase sesizare despre inutilitatea sistemului. In mod traditional-normal, ar trebui sa primesc un numar al sesizarii si un frumos raspuns.Hai sa ne traiasca inca o inutilitate!

Leave a Reply

