Miruna Codeanu

Scuze, iertari si Craciun Fericit

In Uncategorized on December 17, 2011 at 6:30 pm

A inceput Craciunul. A inceput Craciunul de pe 3 decembrie cand am fost Mosi Nicolai pentru copiii de la Gaesti. A fost Craciun de cateva ori in ultimele saptamani. Da, mie imi place cliseul cu magia Craciunului si magia zapezii. A fost magie intr-o dimineata pe 6 decembrie cand a nins. A fost magie pe 11 decembrie cand s-au adunat niste oameni frumosi la mine si am facut decoratiuni pentru Craciun pentru copiii de la Gaesti. A fost ajun de Craciun pe 15 decembrie cand am facut 6 tarte si 2 cheesecakeuri. A mai fost Craciun in seara de 15 decembrie cand ne-am adunat sa vindem tarte, placinte, decoratiuni pentru copiii de la Gaesti. Craciun de diverse intensitati. E Craciun si maine. O sa recunosc, intr-un fel lacrimogen ca am crezut ca am pierdut Craciunul. Am gasit Craciunul. E in curatenia pentru altii. In cadourile pentru copiii. In tartele pentru un eveniment caritabil. In deghizatul pentru copii. 

In afara de magia zilei in care ninge, magia gasitului celui mai frumos brad, facutului celor mai frumoase cadouri, celor mai mari cozonaci, mai sunt niste scuze si iertari de cerut pe care eu nu prea le-am cerut niciodata. Daca vreau sa platesc polite inapoi stiu cum s-o fac si s-o fac sa doara tare. Nu m-am nascut sa intorc multi obraji, am doar unul si in general nu uit. Pentru ca nu uit platesc inapoi. Zic ca imi pare rau extrem de rar dar cand zic ca imi pare rau m-as aseza in centrul universului si as zice ca imi pare rau. Am reintalnit Craciunurile anul asta si poate o sa gasesc magia cererilor de scuze si iertari: imi cer scuze celor la care am tipat, celor carora le-am mai inchis telefonul, celor carora nu le-am acordat suficienta importanta, celor la care m-am strambat. Imi cer iertare oamenilor carora le-am platit mai mult inapoi, oamenilor carora le-am intors negativ mai mult, oamenilor pe care i-am lasat sa creada ca nu ma intereseaza nimic doar sa-mi demonstrez mie ca sunt cel mai Superman, imi cer iertare cuiva pe care l-am sunat din greseala fara sa-i zic la multi ani, cuiva care n-ar veni la inmormantarea mea daca as muri, cuiva caruia acum vreo 11 ani de cand ne cunoastem i-am facut multe tampenii. Sunt oameni pe care ne razbunam si oameni pe care ii atingem neintentionat. Toti merita scuze si iertare. Nu sunt mai Superman pentru am intors mai mult. Ma simt mai Superman acum ca am scris asta, pentru ca am calcat p mult din armura si ziduri sa scriu.

Cu clisee , fara imagini si felicitari: scuze, iertari si Craciun Fericit.

  1. Multumesc Miruna pentru acest text. adica, SI pentru asta !!!

Leave a Reply

