Miruna Codeanu

Nu-i asa ca Mos Craciun exista?

In ca'n viata on November 17, 2011 at 8:10 am

Mos Craciun exista! Asa am hotarat eu cu tata cand aveam 8 ani: Mos Craciun nu poate ajunge chiar peste tot. Atunci e nevoie de oameni sa-l ajute. Anul trecut am gasit niste Mos Craciuni minunati, alaturi de Asociatia Umanitate . Am fost de Craciun la Giurgiu- Slobozia si la Gaesti. In toamna am fost la Gaesti sa-i pregatim pe copii de scoala.  Sunt peste tot copii ai caror parinti nu-si permit sa fie Mos Craciun sau Mos Nicolae. Asociatia Umanitate stie cateva centre de copii pentru care putem fi Mos Craciun:

1.Adapostul de zi si de noapte “Casa Noastra “ din cadrul Directiei Generale de Asistenta
Sociala si Protectia Copilului sector 3, Bucuresti , locatie ce reprezinta casa pentru un numar de 22 de
copii cu varste intre 3-16 ani proveniti din familii dezorganizate sau care au ramas fara parinti.

2.Centrul de zi “Licurici” din cadrul Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia
Copilului sector 3,Bucuresti, reprezinta un loc unde 20 de copii nevoiasi intre 3 si 6 ani isi petrec ziua ,
iau masa si isi fac lectiile.

3.Centrul “House of Angels” ,Gaesti ,judetul Dambovita – reprezinta casa pentru un numar de 40
de copii cu handicap fizic si mintal.Tot in cadrul acestui centru vin un numar de 20 copii ce servesc masa
si isi fac lectiile.

4.Centrul “Casa Soarelui” din cadrul Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului
sector 3,Bucuresti gazduieste un numar de 10 copii bolnavi de HIV/SIDA cu varste cuprinse intre 10 si 15
ani, provenind din familii defavorizate.

5.Centrul Casa Mia din Comuna Chiajna, locatie unde 40 de copii abandonati proveniti de pe
strada cu varste de la 2 ani pana la 18 ani sunt ingrijiti de catre doamna Mia Scarlat.

Pe 3 decembrie suntem Mos Nicolae pentru copiii de la Gaesti. Mos Nicolae vine cu dulciuri. Pe 18 decembrie suntem Mos Craciun. Cum puteti fi Mos Craciun

  • Articole de imbracaminte
  • AlimenteCarti pentru copii si alte rechizite
  • Alte obiecte educationale sau materiale ce le-ar putea fi de ajutor acestor copii .
  • Bani – in contul RO 18 INGB 0000999901712928 deschis la ING BANK Agentia Tipografilor
    cu specificatia pentru “Sarbatori de Craciun 2011”
  • Timp liber – ne-ar placea ca persoanele ce vor contribui la realizarea acestui proiect sa fie
    alaturi noi atunci cand vom imparti cadourile

Daca vreti sa fiti Mos Craciuni alaturi de noi ne puteti scrie pe miruna . codeanu @ gmail.com sau contact @ umanitate.ro . Stiti ca Mos Craciun primeste prajiturele, nu?

Era iarna. Incepea sa ninga cam de pe 30 decembrie. Aveam 3 mosi. Pentru fiecare o dorinta. Mos Andrei pentru ca ma cheama si Andreea (sa nu mai spuneti, va rog). Mos Nicolae si totul culmina cu Mos Craciun. Lui Mos Andrei ii ceream tot timpul zapada. Asta-mi doream eu cel mai mult. Da, de la 4 ani tot cer lucruri imposibile. Langa geam era o masa si ma cataram pe masa si asteptam sa ninga. Pana la Mos Nicolae sigur ningea si consideram ca a venit Mos Andrei. Daca pana la Mos Nicolae nu ningea, ii ceream lu Mos Nicolae zapada si daca nici Mos Nicolae nu reusea, atunci Mos Craciun sigur imi aducea zapada. Pe 24 decembrie adormeam devreme sa vina Mos Craciun mai repede. Faceam frig in casa pentru brad sa nu-i fie cald sa se imbolnaveneasca.

Pe la 4 ani am prins-o pe mama sub brad cu ursu’ alb. Facusem o descoperire: Mos Craciun nu exista. Cam 2 ore de entuziasm. Dupa 2 ore, ursu’ alb a devenit complet antipatic. Nu-l adusese Mosu’. Mosu’ nici macar nu exista. Macar ninsese in anu’ ala. Pe la 8 ani am hotarat, intr-un moment de slabiciune ca Mos Craciun ar trebui sa existe. I-am zis lu’ tata ca eu mi-as dori sa existe Mos Craciu. Tata mi-a explicat ca Mos Craciun exista. Oricine poate fi Mos Craciun. Si asa am mai adaugat eu o ocupatie la “ce ma fac cand ma fac mare”: Mos Craciun. Macar ajutor de Mos Craciun. Bine, recunosc mai mult vreau Mos Craciun. Sa le arat tuturor ca Mos Craciun exista.

Nu-i asa ca Mos Craciun exista?

Leave a Reply

