Miruna Codeanu

Brieful Imposibil Romanesc

In ca'n viata, espresso on November 14, 2011 at 7:29 am

Pana acum vreo 80-90 de ani existau ganditori, filosofi. Acum exista marketeri, advertiseri. Ceea ce se intampla pentru ca noua forma de organizare statala este compania, nu statul. Iar de utilitatea ganditorilor si filosofilor in societatea actuala, ma scuzati, dar ma cam indoiesc.

 

In iunie 2010 a fost lansat “The Impossible Brief”. “Tema” briefului: relatiile Israelo-Palestiniene. Obiectivul briefului, este gasirea unor solutii “out of the box”, in locul politicilor. (sursa). Brieful se adreseaza tuturor mintilor creative din lume. Initiativa apartine Saatchi & Saatchi.

Ce-a iesit din “The Impossible Brief”:

Bloodrelations este numele proiectului ales dintre toate aplicatiile.

Ceea ce vedeti mai sus este dovada vie sau video ca statul isi pierde din valoare. Compania poate crea si politici publice.  Am avea si noi un Brief Imposibil. Ii cheama tigani sau romi. De o suta si ceva de ani nu ne impaca nimic cu ei. Ne indepartam de ei cand trec pe langa. Dar baietii care vorbeau la supermarket despre ce si cum poti fura in Italia vorbeau romana si n-aveau semnalmente. Premiul pentru “Brieful Imposibil” a fost un bilet la Cannes. Nu gasim un bilet la Cannes?

(Mai am eu o teorie ca in momentul in care vom ajunge la statul orwellian, cauza va fi dezvoltarea fireasca a companiilor, fara teoria conspiratiei, dar despre asta in alta editie)

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: