Miruna Codeanu

Putin cam regalista

In ca'n viata on October 25, 2011 at 6:53 am

Sunt putin cam regalista. Nu doar pentru ca in vremurile regilor aveau haine frumoase dar pentru ca am un respect pentru institutia monarhiei. Da, cred in general ca prin 1890-1920 se traia mai frumos. Institutia monarhiei are istorie ceea ce ar fi foarte important intr-un stat fara repere. Institutia monarhiei are traditii, ceea ce ar fi de folos in haosul romanesc. Instituia monarhiei are o experienta transmisa, ceea ce ar fi exceptional de necesar pentru scoala de diplomatie lipsa pe care o au politicienii.

Ne place “Wild Carpathia”, nu? Ne place ce face Printul Charles in Transilvania, nu? Stim, unii dintre noi, ca toate familiile regale ale Europei sunt inrudite. Mie imi place foarte mult sentimentul “european”. Mi-ar fi placut “Micul Paris” sau marele Paris mai mult, imi place aerul de Europa veche, frumoasa si traditionala. Printul Charles ne construieste frumos un brand de tara. Prefer brandul Printului Charles, nu pe cel al frunzei.

Daca mi-as dori reinstaurarea monarhiei? Da! Monarhie frumoasa cu istoriei, traditii si repere. La multi ani Sire!

  1. Felicitari Miru!
    La multi ani Sire!

Leave a Reply

