Miruna Codeanu

Avion cu motor…ce e cu avioanele

In Uncategorized on June 8, 2011 at 10:34 am

In viata aia in care “cand ma fac mare” e timpul in care se intampla toate, mi-am dorit sa fiu multe, majoritatea ceva cu pilot: de la masini, la avioane, la nave spatiale, marinar si salvator de lume. Salvator de lume tine mult si cand incepe sa treaca incepe sa si doara. Lumea se salveaza in grupuri mici si din avion.

Cu masinile…m-as face colectionar. Oamenii, ceilalti copii, vorbesc cu flori,animale si alte vietuitoare. Promit ca si masinile vorbesc, asa e cu masinile. Am scris “Masinile au mai mult sentimente decat oamenii” dar mi-am adus ca o propozitie adevarata logic ar fi “unele masini au mai multe sentimente decat unii oameni”. Marinaritul e pentru cand mai cresc putin. Cand ma fac putin mai mare imi iau velier. Cu avioanele v-as zice ca e ca atunci cand te ia cu tremurat de picioare, adrenalina, ameteli dar asta nu e de bine. Cu avioanele e ca atunci cand faci ochii cat casa si dupa aia ii inchizi sa pastrezi poza in cap. Iti imaginezi cum ar fi daca ar fi, fara simulatoare. Cum ar fi daca ai decola tu, cum ar fi daca ai ateriza tu? Asta pentru liniile de pasageri. Sa nu ma plictisesc niciodata, mi-as fi ales zborul acrobatic. Cum ar fi fost primul tonou? Cum ar fi sa fii cu norii, cu fulgere, cu furtuna, cu seninul, cu cerul sub picioare? Deschid ochii cand decoleaza un avion si ii inghit repede la loc ca si cum as inghiti avionul cu ochii. Si in gand zic de fiecare data “avion cu motor ia-ma si pe mine in zbor sa ma fac aviator.”

O sa desenez un avion pe o hartie, o sa zboare. E dovada ca avionul meu exista si o sa fiu pilot, candva. Asa e cu avioanele.

Leave a Reply

