Miruna Codeanu

Viata offline si alte specii de maimute

In ca'n viata, cafea on February 10, 2011 at 4:46 pm

Mi-am petrecut ziua de azi offline. Cu mers pe jos, uitat la oameni, uitat la cladiri, uitat la oameni iar . O tanti cu ciorapi somon, cu un defect fizic dar o bucurie misteaux pe fata. Batranici cu mainile inghetate vanzand ghiocei. Femei multe impingand la carucioare cu copii in ele. Pe alocuri aveam senzatia ca sunt in vizita undeva, am mers toata ziua cu gura cascata la oameni. Pe alocuri aveam senzatia ca tocmai am scapat de undeva. Pe alocuri aveam senzatia ca n-o sa ma regasesc niciodata in privirea acra si nemultumita de viata mea.

V-am mai povestit eu: teoretic omu’ care zice profit si proftabilitate, eficienta, investitie, cu o rata respectabila pe zi placandu-i ceea ce face, nu s-ar pupa cu omu’ care merge la cel putin un concert in fiecare saptamana si viseaza in continuare sa fie pilot. Pe de alta parte, exista foarte multe parti, altii le spun perspective. Azi am existat din perspectiva cascatului bucuros ca e soare afara. Seara am transformat catre marketer. Mi-am adus aminte ca toata lumea se plange ca marketingu’ s-a dus dracu si pe apa sambetei, ca spoturile tv nu mai sunt cum erau, ca printu moare, si alte ca-uri negative si pline de nostalgie. Sa zicem ca nu e de vina faptu ca si marketerii imbatranesc si atunci proiecteaza nostalgia lor asupra industriei.

Marketeru, in mod traditional e o maimuta de birou, un pic de drum dar nu conteaza drumul, conteaza destinatia. Marketeru vrea rezultate. Bine, ala bun vrea rezultate. Maimuta marketer sta foarte multe ore pe zi la birou si cum sta el foarte multe ori pe zi la birou nu prea interactioneaza cu oamenii in afara sedintelor.

Maimutele marketeri trebuie sa le vand maimutelor comune banane. Despre cercetarea de piata  inainte de strategie intr-o editie viitoare. Ideea de baza ar fi ca nu prea e. Specia de maimuta marketer nu stie cealalta specie de maimuta dar trebuie sa ii vanda banane. Acum, nu tuturor maimutelor le plac neaparat bananele. Poate unor maimute nu le plac bananele, poate unele maimute isi vaneaza singure bananele. Maimutele si-au dezvoltat in timp obiceiuri diferite fata de banane. Poate unele maimute folosesc bananele pe post de hartie igienica. De unde sa stie maimuta marketer, a? Maimuta marketer sta intr-un birou majoritatea timpului, maimuta marketer se duce la vanatoare cam tot cu maimute marketeri, maimuta marketeri nu are studii despre maimutele comune.

Aparent, costurile de intretinere pentru o gradina zoologica mai mare sunt mai mari decat pentru o gradina zoologica mai mica. Neah! Nţ, nţ, nţ! Esti veriga slaba, iesi afara! Maimuta marketer izolata de maimutele comune nu le cunoaste, si atunci nu stie cum intrebuinteaza acestea bananele. Maimuta marketer are rezultate mai bune cand e lasata sa se joace cu maimutele comune intr-o gradina zoologica mai mare. Nu stiu daca testele clinice au dovedit-o.

PS: Advertisingul e parte din marketing al carui scop e sa vanda. A voastra iubitoare de maimute.

sursa foto

  1. traiasca bananele!

Leave a Reply

