Miruna Codeanu

ce-mi doresc eu mie

In ca'n viata, espresso on January 31, 2011 at 9:15 am

nu-mi place cand ma intreaba lumea ce vreau de ziua mea. nu-mi place nici sa zambesc fals cand primesc ceva ce nu-mi place. de altfel, cand oamenii se bucura real se bucura mai misteaux.  mai bine dau un link sa alegeti si sa stiti din timp. ce-mi doresc eu mie asa in general:

sa se stranga banii pentru Eva Maria
-sa nu fiu in Bucuresti
-eventual, sa fiu la un concert
-avioane interbelice de atarnat in tavan, ma multumesc si cu baloane zburatoare
-flori (Mrs Dalloway won’t buy the flowers herself on her birthday)
-mac ar vrea nevoie de niste maci (panza/catifea)
-orice are logo-ul Julius Meinl
-orice are logo-ul care conform unei legende este elicea unui avion invartindu-se pe cerul albastru
-lectii de pilotaj avioae/masini (da, inca mai sper sa ma fac pilot )
-cea mai aglomerata charm bracelet (eventual cu masini si avioane)
-bilete la Beirut la Benicassim
-bilete la Radiohead (care deocamdata n-are niciun concert), daca nu…pijamale cu ursuleti Radiohead multi mici si rai
-manusi de condus
bani pentru Eva Maria

Leave a Reply

