Miruna Codeanu

lumanari impotriva uitarii

In ca'n viata on December 21, 2010 at 9:24 am

22 decembrie, de ceva ani la ora 19:00-20:00 ma gasesc in Piata Universitatii la Fantana. Aduc o lumanare. O aprind. Stiu ca daca ar fi fi fost ceva ani in plus la varsta mea din 1989. O lumanare pentru naivitatea cu care s-a murit pe 22 decembrie.

Nu stiu daca sunt eroi, nu-mi place cuvantul erou. Nici nu-mi plac coroanele, ceremoniile si marsurile. Aprind o lumanare pe 22 decembrie la 20:00 stau 5 minute si plec. Nu pentru ca sunt eroi, nu pentru ca i-am cunoscut, pentru ca mi-ar fi placut sa-i cunosc. Pentru ca eu pot sa spun ce cred fara sa mor.  Pentru ca desi, multi oameni ar putea spune ce cred, la 20 de ani dupa, oamenii nu o fac. De fapt n-ai nevoie de “pentru ca” sa-ti aduci aminte.

O lumanare pentru naivitatea cu care s-a murit pe 22 decembrie.

  1. Pentru ca desi, multi oameni ar putea spune ce cred, la 20 de ani dupa, oamenii nu o fac.

    … din păcate. Dar asta-i viața, încă evoluăm în inerția vechiului sistem, iar asta se vede.

Leave a Reply

