Miruna Codeanu

manifest de trezit dansand

In cafe au lait pour la nuit, cappuccino, maci on November 9, 2010 at 6:08 am

ma trezesc in fiecare dimineata la 6 dimineata, cu variatii de 5:50, 5:45 pentru o savurare mai indelunga a cafelei. mi-au placut intodeauna diminetile dar diminetile dupa nopti nedormite. la 6 dimineata majoritatea oamenilor nu se trezesc si rateaza rasaritul. majoritatea oamenilor nu vad decat apusul. eu ma  trezesc asteptand rasaritul in fiecare dimineata si-mi vad lumina preferata de doua ori pe zi. ma spal pe dinti pe balcon pandind soarele si’un fel de ceata pe dambovita. intruchiparea domnului castor pentru vecini.

toti oamenii pot mai mult, iar eu imi doresc sa pot totul.  ma trezesc dansand cu sentimentul ca as putea totul, ca pot sa ma trezesc la 6 am  si sa dorm 5 ore pe noapte, ca somnul e inutil.  de-a lungul vietii am dormit mult in perioadele urate cand nu prea ma interesa ziua: ziua trebuia sa treaca sa vina noaptea si sa dorm.

ma trezesc la 6 am, dorm 5 ore fug spre jumatate de litru de cafea in cana mea cu buline colorate. imi place sa traiesc pe fuga si nu sufar de stress.  nu-mi place cuvantul munca, ca-mi imaginez pe cineva care munceste in mina. nu muncesc in mina si refuz sa fac lucruri care nu-mi plac. da, inca se poate. vreau sa vad lucurile mici: melcul care trece strada, pisica prietena cu cainele,

am vrut de la 4 ani sa schimb lumea in multe feluri: de la vise de schimbare directa:la inceput astronaut si calatorii pe marte/in afara spatiului, pilot de curse si noi recorduri mondiale, spion care schimba echilibrul mondial, mai tarziu: salvatul copiiilor in Africa, la schimbatul indirect al lumii prin fiecare om. da, incerc sa schimb lumea. m-am hotarat ca imi place secolul vitezei supersonice.  da, ma lovesc cu capul de 20 de ori pe zi. da, acesta este si un post de automotivare sa ma lovesc in continuare cu capul de pereti de 20 de ori pe zi. daca n-as face asta n-as fi eu. pe mine schimbatul lumii ma face sa zambesc.

poti sa dansezi si la 6 dimineata.

ps: postare dedicata apropriatilor care ma intreaba de 10 de ori pe zi daca nu sunt obosita. mai pot. pot si mai mult.

  1. in cazul asta putere maxima-ti doresc! 😀 😀

Leave a Reply

