Miruna Codeanu

Stanca vs Chirila. Noua ce ne da?

In ca'n viata, espresso on November 2, 2010 at 11:39 am

Dupa cum v-am obisnuit eu nu scriu decat atunci cand ma enerveaza atat de tare ca nu pot sa m’abtin.  In genere ma abtin de la polemici care au loc in societatea romaneasca. Eu n-am usa la cort si dac’as avea nu mi-ar placea sa stau in ea cu mainile’n sold.

Cazul de astazi tata Dragos Stanca vs. tata Tudor Chirila. Nu imi e simpatic niciunul. Da’ deloc. Numai ca eu din printip, apreciez oamenii care nu pretind ca sunt altceva decat sunt. Amandoi pretind ca sunt mai mult decat sunt doar ca Tudor isi asuma si un rol moral in societate care nu se pupa cu teribilismu rock si nu se pupa cu nimic din imaginea lu’ Tudor.

Conversatia lor imi  provoaca mari transformari stomacale si e demna de BUG Mafia si La Familia ’99 , numai BUG si La Familia aveau mesaj de spus. En fin, suntem noi un grup de oameni elitisti care ne plangem de guvernare si guvern si nereprezentativitatea lui. Printre  care si acesti doi oameni. Nu stiu cat are Stanca de impartit cu politicul, Chirila sigur a avut.  Conversatia lor apartine aceleiasi societati ca si guvernul. Pe care o reprezinta. Oamenii astia n-au aparut de nicaieri, sunt produsii unei societati, sunt societatea pe care o reprezinta, iar societatea e suma tuturor acestor indivizi. Nu a mea, si a celor 20  de prieteni ai mei, care n-au plecat inca din tara.

Chirila profita de imaginea pe care o are, de faptul ca se bucura de suficienta popularitate incat sa ia cu el niste adolescenti. Stanca e onliner: blogger, social media-er, etc. Chirila are o formatie, adica un produs. Stanca are un business si o retea de onlineri. Cu alte cuvinte Chirila are un produs de promovat pe site-uri/bloguri/portaluri de la Stanca. Stanca e manager de business, nu de televiziune publica sa promoveze cauze sociale. Chirila e lider carismatic de formatie de muzica rock, nu e de romi neintegrati sau copii defavorizati. N-avem cauza sociala deci. Am fi avut relatie normala de business…

Draga Tudor Chirila, esti reprezentativ pentru societatea romaneasca urata, functionezi pe sistemu “noua ce ne da”, santajezi si esti absolut urat, si nici Vama nu prea mai e ce a fost. Si pe deasupra, cred si sper ca ti-ai pus si online-ul in cap.

Ps: Stiu formatii mult mai misteaux decat Vama. Ma bucur ca sunt mult mai necunoscute decat Vama, pentru ca daca asa ajuns Vama cunoscuta… Nu, multumesc. Imi pare rau pentru toti copiii care au vazut in Tudor Chirila un om care nu creste, care crede in ce face, etc…

Tata Stanca cu tata Chirila

Leave a Reply

