Miruna Codeanu

Africa pe care voi n-o meritati

In espresso, maci on June 17, 2010 at 1:38 pm

Africa pe care voi n-o meritati pentru ca ,bineinteles, o merit eu!

Aia care vor sa omoare vuvuzela. Pentru care toti africanii sunt un popor, o apa si-un pamant. Poporul africa, n-ati mai auzit. Probabil ati mai auzit. Africa ne e atat de departe de buricul pamantului incat continentul african e o singura tara si toate tarile africane se confunda cu un singur continent. Poporul african e echivalentul poporului european de pe continentul Africa. Poporul european?! Aha! Deci poporul european nu exista, poporul african exista. En fin, as prefera sa nu mai exista popoare. Poporul vine la pachet cu razboi. Cand e popor e si o hoarda de oameni inarmati care trebuie sa apere ceva.

Revenind la Africa mea, dupa ce am alesesem sa raman la o facultate dintre cele doua la care intrasem mi-am dat seama de ce am ales. Salvatul lumii dar mai ales si in special al oamenilor. Blablabla de pana in 25  ani, pe scurt. Probabil, de aia exista si credite speciale si programe speciale de pana in 25. Multe nopti de documentare, cine a omorat pe cine. Declaratii ONU. Povesti si reportaje din Africa. Am ramas cu senzatia-perceptia ca eu merit sa ajung in Africa mai mult decat…

As mai salva inca oameni… dar merit Africa penru ca voi n-o meritati. Cand depasesti obsesia devine pasiune mistica. Senzatii si perceptii comune ca acolo e un magnet ca acolo pamantul e rosu si copacii creti. Poate pentru ca mie nu-mi place turismul en-gros de safari am senzatia ca as fi un turist mai bun decat voi.

PS: mai merit si cerul din Kabul.

Leave a Reply

